Uw nota

Uitleg over uw nota en de betaling van een behandeling
Omdat wij liever met u dan met onze financiële administratie bezig zijn, hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan een gespecialiseerd facturatie bedrijf. Zo kunnen wij ons voor de volle 100% inzetten voor u als patiënt. Let op! Vanaf 1 januari 2017 zijn wij overgestapt naar een andere facturatie bedrijf, genaamd Infomedics.

Wat betekent dit voor u?
Uw nota (of beter gezegd; betaalnotificaties met een betaallink) ontvangt u via e-mail van Infomedics. Als u binnen zeven dagen na ontvangst van de e-mail van Infomedics niet inlogt, ontvangt u alsnog automatisch een papieren factuur. Wij verzoeken u nadrukkelijk om adreswijzigingen tijdig door te geven aan ons en aan Infomedics. U voorkomt hiermee onnodige rente- en incassokosten. Verderop leest u welke handelswijze Infomedics hanteert bij het innen van nota’s.

Privacy
Wij moeten Infomedics gegevens verstrekken voor deugdelijke specificatie van de nota’s. Heeft u hiertegen bezwaar, neem dan contact met ons op. Wij leggen u graag uit dat deze werkwijze geen enkele inbreuk maakt op uw privacy.

Voorkom onnodige rente- en incassokosten
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen en deze termijn is bindend. Het is belangrijk dat u zich houdt aan deze betalingstermijn, u voorkomt hiermee onnodige rente- en incassokosten. Indien u niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neemt u dan contact op met Infomedics.

Vragen over uw nota
Wilt u een adreswijziging doorgeven of heeft u vragen over uw nota, neemt u dan contact op met Infomedics via telefoonnummer 0900 – 404 94 04 (€ 0,35 per gesprek). U kunt ook terecht op de website www.infomedics.nl.
Het Contact Center van Infomedics is op bovenstaand telefoonnummer iedere werkdag van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.